कविता कुसुममा गरिएको साहित्यक कुराकानी,

स्वागत छ यहाँहरुलाई मेरो सिर्जना मा

Thursday, December 24, 2009

शुभकामना- छोराको दसौ जन्म दिनको अबसरमा

आज हरेक पल तिम्रै याद आइ रहेछ
तिम्रै सिंगो मुर्ति वरिपरि घुमिरहेछ
बदन सारा जलेर आउछ,
तिम्रै तोतेबोलीहरु निर्दोश भएर गुन्जिरहन्छन्
हेर्थे, हरेक बसन्तका मुनाहरुमा तिमी हुर्किरहेका थियौ
न्यास्रिएका नयनहरुले कैले द्रिश्य पान नै गर्न पाए र?
आसुले रेखी हाल्छ ,परेली रसाउछ
कसैलाई नदेखाइ भित्रै दबाउन खोज्छु
उफ ! मुटु पट्ट फुट्ला जस्तो हुन्छ ।

थर्थराएका ओठबाट मुश्किलले नि :स्रित शब्दहरु
बीचैमा अड्कन्छन्, बिथोलिदिन्छ ध्यान कसैले
म फेरि उस्लाई सम्मुखबाट हटाउन खोज्छु
कस्तो बिडम्बना !
म नतमस्तक छु निरुत्तर ,
छाती चर्कन्छ ,भक्कानिन्छ मन
निश्सासिदै सास मडारीई रहेछ
सम्झदै बितेको आजको दिनलाई ।

आजको दिन
दस बर्ष अगाडीको त्यो दिन
म प्रशब बेदनामा छट्पटाएको दिन
कालरात्री छिचोलेर सुर्योदयको
सुनौला किरणसगै खुशी छर्ने क्रममा
तारैतारको लाग्छाडले म चिच्याइ रहेकी थिए ,
तिमी धर्तीमा पदार्पण गर्ने तयारीमा थियौ
कही पर भित्ताबाट छेकिएर तिम्रो बाबा चियाइरहेका थिए ,
मेरो पीडा बीसको उन्नाइस थिएन
भित्री न्यानो गुड छाड्नु पर्दा हो कि खुशीले हो
तिमीले उन्मत्त भएर अस्पातल छेडेका थियौ
तीखो स्वरले।

हिजो आज गर्दा गर्दै त्यो दिन
दस बर्षको रुपमा आएको छ आज
स्मरण र स्‍मृतिका छालमा बल्छी खेल्दै
जोडी बिजोडी बर्षका बसन्तहरु पार गर्दै
एउटा अङ्कबाट दुई अङ्कमा प्रवेश गरेको दिन,
यो शुन्यबाट सुरु भएको आजको दिन
तिमीले धेरै अशुन्यताहरु खोज्नु छ
मुल्य र मान्यताको जिम्वेबारी आइ रहेछ
तिमीलाई ।

मेरो बात्सल्यले मनग्य नछोपिए पनि
छाती खटाउन प्रसस्त नपाए पनि,
आफ्नै बर्गत र बुताले सामर्थ्य बटुल्नुछ,
नयाँ दिनहरुमा सफलताको शुभेच्क्षा तिमीलाई
शितलता छाउ सधैं चन्द्रमाको चादनी झै
प्रकाश छर्नु धर्तिमा सुरजको रोशनी झै
उदाउन् नबिन् बिजयपथ मिर्मिरेको उषासँगै
दोषचिन्ता बिलाई जाउन् तीता तीता अतीत सँगै,
सद्भावको मुल नसुकोस् कहिल्यै
शान्त मनको सरोबरमा
चिरन्जिबी सुस्वास्थ्यको कामना गर्छु
तिम्रो दशौ जन्मदिनको अबसरमा । ।
- छोरा अपूर्बको दशौ जन्मदिन को अबसरमा (२००९ को अगस्ट १३ मा )
रचना गरिएको र 'दुई थोपा आसु'कबिता सङ्रहमा सङ्कलित छ ।
मन्जु बिमली
लण्डन

0 comments:

Post a Comment

आफ्नो अमूल्य राय, सुझाव तथा टिप्पणीहरु यहाँ लेख्नुहोला...▼ Please leave your Comments here...▼ ...

मेरो रमाईलो पल